سخت است
شهر بارونی

وقتی هستی ات با نبودن ها آغاز شود

سخت است برایت بودن

سخت است نگاهت را سایه بان دلی کنی که نیست

می دانم

خوب می دانم سخت است

برای تو که طعم نبودن ها را چشیده ای
برای تو که غرق اینجا نیستی

بودن سخت است

اما

اما چه کنم که فقط یک چیز را کم دارم
.
.
.
بودنت را …

.
نگاره: ‏وقتی هستی ات با نبودن ها آغاز شود
سخت است برایت بودن
سخت است نگاهت را سایه بان دلی کنی که نیست
می دانم
خوب می دانم سخت است
برای تو که طعم نبودن ها را چشیده ای
برای تو که غرق اینجا نیستی
بودن سخت است
اما
اما چه کنم که فقط یک چیز را کم دارم
.
.
.
بودنت را …‏


نظرات شما عزیزان:

دریا کیان
ساعت20:32---30 شهريور 1392
عااااااااااااااااالی بود لینکم کن خبر بده لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب